onsdag, september 12

Planer för mina akvarium:

61L:
Karet är tömt och rengjort efter sjukdomen bland guppy. Imorgon ska jag köpa nytt, svart grus. Jag ska även sätta svarta sopsäckar som bakrund.
Starten av det karet kommer skötas av mina 2 Otocinclus. När karet har cycklat färdigt kommer det bo guppy och Crystal Red där.
Oklart vart Otocinclus tar vägen.

54L:
Otocinclus ska flytta ut *läs ovan*
Ett Kampfisk-par ska inhandlas och ska få bo här.
Mina 4 Rosentetror ska oxå dom få flytta in här. Trivs dom med kampfiskarna så ska jag bygga ut stimmet. Gör dom inte det så får jag tänka om =P

540L:
Rosentetrorna flyttar ut *läs ovan*
Min Ancistrus, "Maggie" ska få flytta in om några veckor då jag är säker på att hon inte smittar stora karet.
Ev kommer även Otocinclus flytta hit efter det att dom startar 61L eftersom jag behöver många algätare här då det har exploderat av alger.
En snygg bakrund behövs.

Inga kommentarer: